Yoldaki beyaz çizgilerden biri;

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , , , , , | Posted on Pazar, Temmuz 25, 2010

Edebiyatta bir sanattı ben ve diğer çizgilerin varlığı. Orijinalini bilemem ama benim için "Otu boku insanlaştırma, insanlaştırmaca sanatı."


Ben can sıkıntısından akıl hastası bir adamın yarattığı bi olayım. Bu adamın böyle büssürü parmağı var ama hepsi gizli. Niyeyse beni açtı, en çok beni sevdiğini biliyorum. Ve diğer çizgileri hem de her birini.


Biz Cam kenarın'a oturamadığı için uyuyamayanların takip ettiği bir duygusuz. Koridor tarafında oturmanın sıkıntılı halini, o otobüsün önde ki koca camından, bir bir tekerlerinin altından geçerek alırız. İnsanlar bizi izlemeyi sever, sevmeyen gerizekalılar ise herkes seviyor diye sevmiyordur. Onlar gerizekalı. Onlar üstümüzde takla atıp öldüğünde sikimizde olmuyor.


Şöyle, paylaşıcam burda yol şarkılarını ben. Siz paylaşmayın, hatta dinlemeyin isterseniz ben dinlediğinizi düşlerim. Tıpkı senin o sikko okul yolunda servisin en arka koltugundan beni izlerken birşeyler düşlediğin gibi. Trip efektiyim ben. Jim Morrison' ın algısının kapılarından birtanesiyim. En iyilerinden
.

Comments (0)

Yorum Gönder