Çok kadife ceketli genç ve deri montlu çocuk

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , , , | Posted on Cumartesi, Temmuz 24, 2010

Yağmur yağdı yağacak bulutları' süzülüyordu gökyüzünde. Siyah ceketli genç tam da kırmızı spor arabasına doğru ilerlerken, deri montlu çocuk ile omuz omuza çarpıştı. Çok kadife ceketli genç, iriydi kendinden daha genç olan çocuktan. ve sormaya başladı;

-Korkuyor musun senden daha büyük olan herşeyden ?

- Param olmadığı için kıçıkırık bir bar konserine gidememekten korkarım ben.

- Parasızlıktan korkuyorsun yani.

- Hayır, para çalabilir, çırpabilirim.

- Serserisin yani.

- Sensin serseri, altında babanın arabası !

- Hiç değilse çalmıyorum. Serseri sensin, hırsız.

- Hayır sefilim, bu yüzden çalıyorum. Serseri olsaydım çoktan gırtlağını kesmiş olurdum.

- O zaman ben de serseri değilim.

- Evet kendi gırtlağını kesmiş olurdun.

- Niye senin kini kesmiyeyim ?

- Salaksın. 

Comments (0)

Yorum Gönder