Bahsi geçmişken lise;

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , , | Posted on Cuma, Temmuz 30, 2010

Ya mnakoyiim. Şimdi bak liseden şutlanmışımi açık liseye kayıt olmaya gidiyorum. Sene bundan 4-5 sene önce. Neyse, zaten hiç lise 2 görmemiş olmanın hazzı ile, sivil kıyafetimle okulun bahçesine adımımı atıyorum. Amacım tasdikname mi ne boksa o siki alıp, yarak kürek yerlere imzalatıp açık liseye kayıt olmak.

Neyse girdim okula, küpem falan da var kendimi çok havalı zannediyorum falan böyle. , 9-A' da ki zeki öğrencinin abisiymiş tavırlarıyla vuruyorum adımlarımı basamaklara çat çot, ağzımda hayali bi sigara var en kenevirinden onu da yangın sensörlerine paaaff pöööfff yapıyorum. Botlarımın tabanı yanıyor, Messi'yim resmen. Bir de bel çantam var, havalıyım ya bel çantasıyla geziyorum. Altımda kumaş pantolon yok bildiğin en taşşaklı indigo mavisinden kot pantolon var çünkü, saçlarım birazcık daha uzun ya kendimi bi yarrak sanıyorum. Neyse tasdikname sikisini aldım, kantinde oturuyorum. Oturuyorum çünkü arkadaşlarla görüşücem bahanesine platonik olarak aşık olduğum 21 sevgilime denk gelmeyi, arkalarından bakmayı hedefliyorum plastik sandalyemde. Neyse bel çantamdan çıkardım sikko telefonumun şarj aletini. Tabii sipariş ettiğim poaçalarım da geldi. Derken arkadaşlarım geldi, oturdu masama. Hayali sigaram bitmeden, diğer hayali sigaramı yakıyorum paaff pöff yapıyorum yine. 

Sadet, mnakoyiim o kadar kalabalığın içinde sen hiç şarj aletinin ucunu telefona değil de poaçaya soktun mu cart diye. Ben soktum. O yüzden bana ilgi, şefkat gösterin ve şimdi bi sigara verin de paf pöf.

Comments (0)

Yorum Gönder