Kot eskimiş, çamur değil.

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , | Posted on Çarşamba, Temmuz 21, 2010

Öğle vakti sanıyordum güneş batarken, kalabalıktı çünkü sahil şeridi. Tom, soyadını bilmiyorum. Türkçesi Sokak ışıkları şarkının. Nameleri güzel, güzel. Kız, kot eskimiş, gömlek ekoseli ve maviydi, bi yarısı belinin içindeydi, hangi yarısı bilmem, beyazdı teni, yalın ayak. Tatil. Klasik kaldırım taşlarıydı basdığı, 36 numaradan büyük değildi ayakları asla. Benden uzun, saçları da öyle. Kısa olsada farketmezdi, zaten dalgalı. Kıvrılmaya meyilli ama direnişli. Saf, beklenen gibi mavi değil gözbebekleri. Kahverengi, kahve.. Rengarenk..En sevdiğim turuncuydu o zaman, çünkü çilleri..Sarı evet saçları..Dur, evet bu kadar. Çünkü gitti, arkamı dönüp bakmadım. Evet, ben de merak ediyorum. Kimdi ?

Comments (0)

Yorum Gönder