Amerikan Rüyası

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , | Posted on Cuma, Ağustos 13, 2010


Kısaca Josh. Saat 02:24. Kız kardeşim nerde bilmiyorum, annem sızmış. Bu gün çok yorulduğunu söylemişti. Şişenin kapağını açarken heralde. Kardeşim Era. Sanırım bi'yerlerde ve birileriyle sevişiyor. Bense burada dijital günlük yazıyorum. Biz üçümüzün altında olduğu bi otorite yok. Babamla beraber devrildi. Devrilmeden öncesinde "seni ve otoriteni sikeyim!" diye haykırıp, kalbimi hızlandırabiliyordum. Şimdi o öldü, hiç bişey yok. Sıkıcı. Rahat ama güzel olmayan şeyler yaşıyoruz. Annemin olmadığı gecelerde nerede olduğunu biliyorum, Rick denen sigortacı adamla beraber, ne yaptıklarını bilmiyorum. Adam evli, ve annem adamın evine gidiyor. Çok fantastik şeyler düşünebilirim, neyse. Kardeşim içinse durum farklı, onun nerede ve kimle olduğunu bilmiyorum ama ne yaptığını biliyorum. Genelde isteyerek, bazen istemese de sikişiyordur. "Hi there people I'm Bobby Brown" 

Comments (0)

Yorum Gönder