Ayıpçılar

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , , | Posted on Pazartesi, Ağustos 23, 2010

Yüzyıllar önce aldığım klavye ile yazıyorum. Şimdi senin tanıdığın ve ya tanımadığın bütün erkekler, heterosu, ibnesi dahil hepsi google'dan daha çok porno sitelerini ziyaret ediyorlar. Ben de ediyorum, favorim de blacksheepcandids.com Neyse. Gel gör ki bu ibneler internet üzerinde sosyal bir portalda facebook gibi, myspace gibi yerlerde bundan hiç bahsetmez, bahsedeni de ayıplarlar. Milyonlarca kullanıcısı olan facebook'ta mesela an itibariyle 231 kişi xvideos'u beğenmiş. Bu, xvideos.com'u ziyaret edenlerin bilyonda biri. İşte iki yüzlülüğün gözle görünür özelliklerinden biri de kendini farklı gösterme şeysi. Yeni ve düzenli bi' şekilde devam edecek olan mide spazmımı geçiriyorum şuan, o yüzden bu iki yüzlü ayıpçılara ayrı bir sinirliyim. Sikik kulaktan yapılan biber dolmaları yüzünden, insanlar istemese bile bazen kendini ve bizi kandırıyor. Porno'nun ahlaksız olduğuna haklı haksız inanan onlarca adam, porno izler ve bundan katiyen bahsetmez. Hayır ne izlediğini anlatmasını istediğim falan yok. Ya da nasıl fırçaladığını. Sorun, bastırılmış olmakta. Sorun bütün insanlarda olan hormonları algılayamamakta. Sorun tüm kadınların seksten tiksindiğini sanmakta. Yani hep kulaktan dolmakta. Takımın on numaralı yıldızı Din Kültürü'nü sahaya sürüp, normal zihniyete baskı yapmakta sorun, tek kale oynamalarında. Bu yüzden iki yüzlü ayıpçılar sekmelerinde xvideos.com açıkken. Facebook'ta erotik bir paylaşım yapan arkadaşına bile bok atarlar. Mide krampım iyice artmakta ve ben niyeyse böyle basit bu konuda deli gibi sinirlenmeye devam ediyorum. Kaldı ki bir lise öğrencisinin böyle bir konuda arkadaşlarını ayıpladığını farketmek nasıl bir yalan yakalamak, sevinememektir. Ergenlik hormonel tavanlardır, kişi bi sebepten ötürü erotizm'den tiksinmiyorsa ve böyle bişey söylüyorsa, yine ergenliğine bağlanıp affedilir. Yoksa tekme tokat dövmek gerekir. Ki bir çok fotoğrafçı, ve modele de dil uzatan bu ibnelerin burnunda kıl çıktıklarında bu sitelere paralı üye olup, dul kadın arayacaklardır. İnsan doğasını değiştiremezsin, değiştirme de zaten. Tamam çok sikten alışkanlıklar ve davranışlara sahip bir çok bünye olarak kalabalık oluşturuyoruz. 2525'senesinde belki haplarla seks yapabilirsiniz. O zaman da nostalgia diye otantik bi dükkandan artık çok ender bulunan flash bellekleri, dvdleri arayabilirsiniz. Normaldir, ayıplayan ayıpçıların da porno izlerken yakalanmaları en büyük dileğimdir. Evet, karnımın ağrısının geçmesinden daha çok istiyorum bunu.

Comments (0)

Yorum Gönder