Kelepir fiyata bir adam buldum.

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in | Posted on Cuma, Aralık 25, 2009

-Saat kaç ?

-Bilmiyorum. 5 belki.

-Sevmiyorum sabahın bu saatini ama esnaflar dükkanlarını açmaya başlayınca günün en güzel kısmı başlıyor. Seviyorum marina da koşuşturan çalışanları, turistleri. Teknede sabahlayan gençleri. Gerçi ben kaç yaşındayım ki? ehehe.

Bir şey söylemedi. Felsefe falan parçalamaya çalıştığımı düşündü ve saçmaladığıma inandı belki de. Çok konuşurum. İyi niyetimdendir, paylaşmayı severim. Paylaşmalı insan. Hiç birşey söylemedi ta ki uyuşuk uyuşuk giyinip kapıyı açana kadar. "Görüşürüz" dedi bana. "Görüşürüz" dedim. Benimle sabahın o en berbat saatinde hiç birşey paylaşmadı. Beş saat öncesinde içimdeyken paylaşmaya çok meraklıydı. Gayet keyifli bir şekilde gidip geliyordu bacaklarımın arasında. Çok ucuz bir insan o. O işte. Adını hatırlamıyorum ki. Hatta bilmiyorum. Çünkü o gece bar gürültülüydü bana göğüslerimi okşamadan bir kaç saniye önce adını bahşetmişti. Duymamıştım, adını bilmiyorum. Ucuz bir adamdı. Olsun, kendimi iyi hissettirdi. Bu işi, beni iyi becerdi. Güzeldi o dakikar teşekkür ederim Ucuz adam. Sabahın bu saatlerini sevmiyorum. Camdan bağırsam duyar mısın, geceyi tekrar yaşat bana. Bacaklarımı açtım bekliyorum. Ben ki bedavayım o ucuzsa. Yo hayır, sabahın bu saatlerini sevmiyorum. Geceye geri dönmek istiyorum, nerede ve ya kimin altında olduğumun önemi yok. Sabahın bu saatlerini sevmiyorum, tanımadığı birinin evine seks için gelmeyi kabul edebilecek ucuz bir adam bulmalıyım. Sabahın bu saatlerini sevmiyorum. Geceyi tekrar yaşamalıyım.


Adam!

Comments (0)

Yorum Gönder