Brad Paisley - When i get here i'm going

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in | Posted on Cuma, Aralık 25, 2009

bu adamı cemal vardı bizim
*internet kafe işletiyodu bende hergün gidiyodum yardıma die
*saçlarım uzundu bele
*buz gibiydi hava zaten
*ısıtıcının önüne pineklenirdik
*24 tane bilgisayardan
*anca 1 tanesinin usb si çalışmıştı
*atmıştık ona şarkıyı
*içerki oda da çekyat vardı
*ısıtıcı girmiyo oraya
*sesi sonuna kadar açmıştık
*işte 12de kapatıyoruz da
*pc de işler var diye
*kandırmıştık enişteyi
*sahibi enişte
*sabahlıycaktık
*biraz oturduk pc başında falan da
*uykumuz geldi bi de sabah erkenden açıcaz
*küçük oda da çekyat var işte
*o yüzden ısıtıcı girmiyo
*battaniyeye sarılıp dinleyerekten uyumuştuk
*saat sabah 12 olmuş aboov
*güm güm sesler geliyo
*bu şarkı hala çalıyo
*dedim kesin
*bilinçaltıma işledi artık
*rüya falan görüyorum brad geldi
*kalktım
*bebeler kapıyı yumrukluyo
*3-5 tane
*açın abi kafeyi diye
*o anda uyandım
*gittim cemali uyandırdım
*uyanamadı mk
*anahtar nerde bilmiyorum açamadım
*kafeyi
*yarım saat uraştım uyanmadıy
*yattıı yerden
*şarkıyı söylüyo
*gerizekalı nası sinirlenmiştim
*götüm de donuyodu zaten
*sonra bebelere patladım la
*kendimi hiç öyle görmediydim
*okulunuz yok mu lan sizin diye
*camdan bağırıp
*almadım içeri bebeleri
*etimesgut bide varoşlardı
*abileri beni döverdi belki
*ne çok konuştum
*ama bu şarkıları kaybettiydim bi anda dinleyince
*o ana götürdü beni

Comments (0)

Yorum Gönder