'Ben Seni Sevdugumi' Ha bildum buni aç sesuni!

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , , | Posted on Cuma, Ekim 22, 2010

Ulan, Hey!
Kısa boyumla sevdim ben seni selvi,
Sivilcelerini de sevdim lan ben,
Tabureye yoktu ki benim ihtiyacım.
Ulan filozof olsan neyse de, öznel düşünce senin neyine be kadın!
Kaç defa söyleyeceğim be kaç defa !?
Neymiş sende ki bu paranoya, güzelliğine inanmama.
Ulan sen kendini niye beğenesin ki, ben beğeniyorum ya.
Eh sen başak değilsin de sanki ben Fırtına Deresi miyim ?
İki derece daha artsa sıcaklar kurur giderim be, terliyorum zaten seninle.
Öyleyse bile, hani özgürdü ulan dereler ? Eh akıp gitsem yine boşa, yakmaz senin canını,
Sevmem ben de zaten pişmanlığı. Eh, iyi amınakoyim! Baraj ol tepemde o zaman,
Ha böyle dalga dalga vurup çekileyim ben. İyi mi, uyar mı ? Niye sessizsin lan !?
Hayalimde bile konuşmuyorsun, konuşturamıyorum. Hey!
Deniz var iyi bilirim, bizde ki kara. Lazım lan ben, şiir benim neyime ?
Düz giden kalemimi parçaladın lan sen, indirdin büyük harfle başlayan mısralara.
Ha böylesini istiyorum işte. Çık gel, düşlemekten bıktım ulan! Onlarca sen varsın şimdi gri hücrelerde,
Bi tanenizi gördüm galeride, ikinci elmiş. Ne eşşekmişsin. Kadın dedik, kamyonetim diye haykırdın.
Ben sana mecaz-ı mürsel sanatıyla binicem be! Hani hem gerçek, hem mecaz anlamıyla.
Anladın sen onu. Anladın dimi lan Chevrolet. Şşt sana diyorum Chewy anladın dimi ?
Seni seviyorum lan, bi' gün alıcam senden canım Silverado'm benim. ♥

Comments (0)

Yorum Gönder