Sinek Dövüşleri

Posted by Oduncu Gömleği | Posted in , , , , | Posted on Perşembe, Eylül 02, 2010

İçesim yok, hiç olmadı. Ben içki içerken zorlanırım, midem bulanır hemen.
Sigara bir başka güzel şey aslında, dertsiz tasasız. Otuzbir çekmek gibi, kısa, kolay.
Rakı ve İstanbul'a da hayranlığım yok benim. Belki beste yapabilme hediyesini almadığımdan.
Bilmiyorum. Hiç bi sik bilmiyorum hem de, anlatacak çok hikayem oldu. Birbirinden komik.
Sevgilim de çok oldu, hemen hemen herşeyi, herkesi çok sevdim ama kız arkadaşım hiç olmadı.
Belki bi kere, lise zamanlarında bir hafta. O yaşlarda modaydı zaten, otuzbir gibi ilişkiler.
Devamı gelirdi, başka bedenlerle. Ben devamlılığını sağlayamadım ama, olsun. Bi' kere de olsa ayağımı uydurdum. Yaradanın varlığına olan inancımı bir buçuk, iki sene öncesinde tamamen kaybetmişimdir. Sebepsiz yere..Öyle bi' olay yok. Bilmem, umrumda değil.
Aşık da oldum sonra, bir çok kez hemde. Hayatımda ilk olduğum şey 'aşık'tır... Olabildiğim..
Hala da aşığım, bi'yerlere, birilerine..Bir bar var, orda garson ya da müdavim müşteri bir karı var.
Onun gibi mesela, ona da aşığım. Tori Amos'a da aşığım. Apple'ın macbook'larına da aşığım.
Hepsinden çok hepsine hayranım aslında, ağzıma en çok yakışan kelime 'Şahaneymiş'dir benim.
Öyle krizlere, ciddiyete ağlayamam, insanın ağlaması gerektiği şeylere, zorlasam da göz yaşı dökemem.
'Sahte göz yaşı akmaz' diyen ne güzel söylemiş, akmıyor. Akıtamazsın. Tiyatrocu bile bir acısına çullanırmış,
Öyle ağlarmış, sahte denilirse buna tabii. Ben çok kolay ağlarım aslında. Sihirli Annem dizisini izlerken ağladım,
Optik Başkan öldüğünde hüngür hüngür ağladım, fanatik bir Beşiktaş'lı olmasamda. Gazetede öldüğünü hönküren haberlere konu olanlara ağlamam, hiç ağlamadım ama bulunduğum sözlükte birinin vefatı bildirilince, salya sümük ağlarım. Bilmem, boktan hayatlarını, daha boktan bir hayata, çevresine ıstırap yaşatan tüm o ibneler bile ölüyse, acırım, ağlarım. Bir erkeğim evet, ibne de değilim. Hayır hormonlarım da düzgün. Hatta
O' kadar fazla testosteron salgılıyorum ki kıllıyımdır normalden daha, sırtımda yok, rahatım. Bir' çok kadına sinir olmuşluğum vardır, nefret ederim bazen. İş çüke dayansa, kendimi durduramayıp çatır çatır laf söylediğim bu kadınları yalayacağımı da biliyorum. Hormonlar gereği, keşke yapmayabilsem. Keşke, azdırılıp azdırılıp sikilmemesi gereken onca insana bu acıyı yaştabilsem. Bilmem, kendine güven meselesi. Güveni geçtim, kendimi de pek tanımıyorum. Çok konuşurum, fazla dinlemem ben. Aynı şeyi tekrar edenlere sinir olurum, bir cümleyi yirmi kere tekrarlarım. Sanırım ben halk arasında 'Orospu Çocuğu'yum. Yirmili yaşlarda elbiselerle, bihter konseptiyle dolaşan kızlardan da nefret ederim. Kadın gibi görünmeye çalışan, kızlardan. Ağustos sinekleri kadar nefret etmesemde.. Uğruna savaşacağım hedeflerim de yok benim. Küçük isteklerim için, satamayacağım insan da yok. İnsanları kırmak istemem bi' yerde, kırılırlarsa da sikimde olmaz. Hepinizin .mnakoyarım lan. Bi sik yiyemem ben. Hiç görmediğiniz birine dönüşüp merak bile etmediğiniz yerlere gidiyorum. Böyle bitsin, ben bittim.

Comments (2)

Yazın enfes !

Teşekkür ederim !

Yorum Gönder